miercuri, 26 octombrie 2016

Concurs încheiat: Campionatul Național de Joacă pentru Părinți și un mini-concurs

Pe 16 octombrie am fost invitată la Campionatul Național de Joacă pentru Părinți cu Mirela Retegan. A căzut într-o duminică, numai bine a putut să stea tati cu Emi și eu să pot participa. Și mă bucur nespus că am putut face asta.  
  
Cine nu a auzit de Gașca Zurli dintre cei care au copii? "Am o căsuță mică, așa și-așa ...."-ne executam amândoi lângă mândră și dansam de mamă focului și rădeam ca nebunii. "Cântec pentru Maya"-acel Maya e ceva generic, deși dedicat fiicei Mirelei Retegan, poate fi înlocuit cu absolut orice nume, mai ales cel al puiului tău, și îți dai seama că, de multe ori, ei nu vor bunuri materiale ci să fim alături de ei cât mai mult.






  
Campionatul de Joacă pentru Părinți ar trebui organizat în fiecare lună :) Pentru că merită. Pentru că aș vrea cât mai mulți părinți să se joace, să uite de încrâncenările zilnice și să redevină pentru vreo 2-3 ore niște copii veseli, puși pe joacă și învățați să se distreze.  
  
E vorba despre timp de calitate cu copilul tău, fără a cheltui bani pe jocuri și jucării, de cele mai multe ori extrem de scumpe și uitate în vreun colț al casei. E despre inventivitate, adaptare la situațiile prezente, despre momente de bucurie, veselie împărtășite cu copilul tău, dar, mai ales, e vorba despre dragoste, iubire-care trebuie să fie și demonstrată. Ce altă metodă mai bună decât prin joacă - un limbaj superb și universal al dragostei noastre pentru ei. 
  
Și pentru că eu mi-am luat "porția" (am râs, am plâns puțin, am învățat ceva nou și m-am și jucat), vreau să vă fac un cadou, vouă, celor care doriți. Dar cum nimic nu e gratis pe lumea aceasta, ce vreau eu de la voi este ceva simplu: să îmi spuneți în comentarii ce fel de jocuri jucați cu copiii voștri. Sau ce fel de jocuri jucau părinții voștri cu voi? 
  
Cadoul constă în cartea Mirelei Retegan-Pledoarie pentru MAMI și TATI și CD-ul cu jocuri de jucat în trafic.


Regulile sunt simple?

* trebuie să comentați mai jos dând răspunsul cu jocurile
* să aveți o adresă valabilă pe teritoriul României, deși puteți participa din orice colț al lumii
* vă aștept răspunsurile până pe 15 noiembrie și voi anunța câștigătorul/câștigătoarea cât mai repede


Pentru cine vrea să vadă cum a fost la întâlnirea de joacă cu Mirela Retegan, poate accesa acest link pentru poze și acest link pentru 2 video-uri haioase rău. Eu chiar m-am distrat!!!!!

Cartea se poate cumpăra de AICI, AICI sau AICI.

Later Edit:

Și acum să cunoaștem și pe cel/cea care a câștigat premiul. Aici sunt toți cei care au participat și vă mulțumesc:

1. Cristina
2. Mona Smiles
3. Claudia Nicolae
4. Adrian
5. Criss Oltean
6. Cadabanuta
7. Marcovici Anca-Georgiana
8. Melania B
9. Agache Lucica
10. Crybv


Așadar, Crybv aștept un mesaj cu datele tale de contact (Nume și Prenume, adresa completă, cod poștal și telefon) la adresa de e-mail sutzu.miri@gmail.com sau prin mesaj privat pe pagina Life is but a dream până duminică, 20 noiembrie, la 23:59.

Vă aștept și la cel de-al doilea concurs de pe blog: ”În așteptarea Crăciunului” - astăzi sper să îmi ajungă comanda de cărți pentru a putea pune pozele la articol.



11 comentarii:

  1. Cu baietii jucam ascunsa, este jocul lor preferat, mai ales atunic cand se ticteaza. Cu cel mic (5 ani) ne jucam de-a cursa cu masini, iar seara ne adunam cu totii in jutul unui joc cu pioni. Cu cel mare (10 ani) jucam Set sau Quirkle.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc de comentariu! De Quirkle încă nu am auzit, poate și pentru că fiica mea este mult mai mică. :)

      Ștergere
  2. Seara e Lego, si alte seturi de construcții,ci șuruburi,piulițe si tot tacâmul, mogaldel inventează chestii si noi ne minunam.
    Tot seara avem filmele de desene animate.
    Ascunsa si catch me in timpul zilei. La 3ani nu prea putem avea jocuri "de societate" :)))
    In schimb avem puzderie de locuri de joaca,pe diverse teme, si Acu ca e ziua scurta avem unde consuma energie. Toate sunt safety proof,frumos colorate,unele sunt si pt părinți,nu ne plictisim :))

    RăspundețiȘtergere
  3. Cu fetita ne jucam foarte mult cu papusile. Le aranjam, le imbracam, le pieptanam..si din cand in cand, ne jucam cu Lego.. ne place sa construim diverse figurine. Noi tot in joaca, pictam figurine din ipsos..e o activitate foarte frumoasa

    RăspundețiȘtergere
  4. ADRIAN

    Noi me jucam foarte mult cu Lego. Ne place sa construim. Dar ne mai jucam si ascunselea sau tara tara vrem ostasi (asta mai mult in parc cu copii).

    RăspundețiȘtergere
  5. Noi ne jucam cu lego, facem puzzle, avem carti cu animale domestice si salbatice, care emit si sunete, cu papusile, pictam,coloram !Ascultam cantecele pentru copii, deci avem activitate !

    RăspundețiȘtergere
  6. Ne jucam afara cu frunze si creta.Ne jucam un casa cu baloane,puzzle,papusi,X si 0 si citim povesti.

    RăspundețiȘtergere
  7. Lego fac cu amândoi; in weekend avem Catan, remi, si faimosul TOMANAP; concurs de interpretare... Poezii, cântece... Ca sa nu mai zic ca mai nou fimea imi ia hainele mele si dar deghizeaza: cum sa fiu mami! :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Cu fiica mea totul e un joc! Ii place in special sa creeze cu cuburi sau sa mearga in expediții :) sau devine repejor doctorul jucariilor si musai sa le tratăm :)

    RăspundețiȘtergere
  9. Cu nepoteii mei joc mereu monopoly,remi,puzzle,spunem povesti,cantam cantecele.Afara cand iesim mergem in parculet pentru destindere,

    RăspundețiȘtergere
  10. Noi ne jucam mult cu Lego,puzzel,coloram,pictam.Pe vremea mea mama se juca cu mine mima,remi carti(pacalici) si foarte mult ne jucam afara cu vecinii.

    RăspundețiȘtergere

Mestesugul - arta si meserie - serie de interviuri: Push Design (3)

Push Design este un duo dinamic, creativ până la cer și înapoi, și mai sunt și soț și soție. Mi se pare minunat ceea ce fac ei, plus multel...

Popular